Odpowiedzi

2009-11-23T15:25:41+01:00
Ponieważ były spisane przez różnych ewangelistów. Każdy z nich widział dane zdarzenie trochę inaczej, i spisał je tak jak je widział.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:32:16+01:00
Chodze do szkoly katolickiej i ksiadz mowil nam o tym ostatnio
kazdy z ewangelistow mial inny punkt widzenia
jeden byl obecny przy danym zdarzeniu inni sie dowiadywali z ust do ust
2009-11-23T15:41:40+01:00
Poniewaz kazda ewangelia pisana jest przez innego apostoła ewangeliste, niemniej jednak w kazdej z ewangeli jest opisane to samo i roznia sie one jedynie stylistycznie