Jak można nagrać swoją melodię...Taką jaka jest np. w kartkach świątecznych i gdzie można takie coś kupić??? Chodzi mi o to żebym mogła takie coś wsadzić do swojej kartki świątecznej i po naciśnięciu zaczęłoby grać ??? BARDZO PILNE POMOCY!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:30:56+01:00
Hmmmm wiesz co najlepiej to to nagrać na mp 4 lub ipoda a później coś z tym wykombinoac :))
A jeżeli już tak chodzi konkretnie gdzie można kupić takiecoś to według mnie praktycznie takie coś jest wszedzie w każdym sklepie tylko czeba się dokładnie pytać
Oczywiście pomijam warzywniaki , sporzywczaki i butiki ;)) ;// Raczej w sklepach magnetofonicznych :)) nie wiem czy się nie mylę bo zazwyczaj to się takim czymś nie interesuję , ale tak powinno być ;))
2009-11-23T15:32:00+01:00
Nie znam się na elektronice, ale myślę, że nie "przeprogramujesz" układu scalonego w pozytywce. Są pozytywki, w których sama możesz nagrać swój dźwięk i taką zamontować w kartce, ale obawiam się, że takiej z gotowej kartki kupionej w sklepie nie przerobisz. No, ale mogę się mylić.
2009-11-23T16:04:47+01:00
Mozesz takie cos kupic w sklepie elektronicznym