1.953,80992l = m³
2.Wyraź w wygodniejszych jednostkach:
d)objętość wody w Morzu Bałtycki równą około 21 721 000 000 000m³
3.Oceń, czy wszystkie poniższe wypowiedzi mogą być prawdziwe:
d)pojemność jednej szklanki to około 0,0002m³.

Proszę o obliczenia!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:40:10+01:00
1. 953,80992l (l to dm³) = 0,95380992
2. 21721km³
3. prawda
2009-11-23T16:06:04+01:00
1.953,80992l = m³
m sześcienny = 1000l
1.953,80992l=1,95380992m sześciennego
2.Wyraź w wygodniejszych jednostkach:
d)objętość wody w Morzu Bałtycki równą około 21 721 000 000 000m³
można zamienić na km sześcienne
1km sześcienny= 10 do -9(potęgi)
czyli 21721km sześciennego
3.Oceń, czy wszystkie poniższe wypowiedzi mogą być prawdziwe:
d)pojemność jednej szklanki to około 0,0002m³.tak
0,0002m sześciennego=0,2l=200ml jest to prawda