Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:34:12+01:00
Don Kichot jest wielka parodią rycerza. Miał wymyślone pomysły, że zostanie wielkim i walecznym rycerzem. Był dziwaczny, ale także bardzo pomysłowy co wyróżnia go z spośród innych rycerzy.
Jaki inny rycerz wpadłby na pomysł zrobienia zbroi z kartonu? Chyba żaden. Uważam, że Don Kichot jest strasznie komiczną postania mającą wiele znakomitych i dziwnych pomysłów.


Mam nadzieję, że pomogłam ;-)
7 3 7
2009-11-23T16:08:19+01:00
Moim zdaniem Don Kichot to bohater pozytywny, błazen losu, który urodził się o kilka epok za późno. Jest to postać o niezwykle barwnej osobowości, oraz skomplikowanej psychice. Jego styl życia i podejście do współczesnego świata, budzi we mnie podziw, a także troskę o współczesne pokolenia, gdyż wątpię iż znalazłby się człowiek, który tak bardzo wierzy w swoje cele, i tak ofiarnie dąży do ich realizacji.
7 4 7