Zredaguj tekst, tak aby znajdowały sie w nim przynajmniej 4 imiesłowy :

Pewien milioner kupił od Turnera obraz. Wkrótce dowiedział się, że obraz, za który zapłacił 100 funtów, Turner malował tylko dwie godziny. Milioner się zdenerwował i wniósł do sądu sprawę o oszustwo. Sędzia zapytał malarza:
- Niech pan powie, jak długo pracował pan nad tym obrazem?
- Całe życie i dwie godziny - odpowiedział Turner.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T15:42:00+01:00
Pewnien milioner kupiwszy od turnera obraz,Wkrótce dowiedział się, że obraz kupiony za 100 funtów, malowany był przez Turnera tylko dwie godziny. Milioner się zdenerwował i wnióśł sprawę do sądu. Sędzia spytał malarza: - niech pan powie, jak długo pracował pan nad tym obrazem ?
- całe życie i dwie godziny - odpowiedziawszy uśmiechnął się Turner
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:43:45+01:00
Pewien milioner kupił od Turnera obraz. Dowiedziawszy się, że za kupiony obraz, za który zapłacił 100 funtów, Turner malując go poświęcił tylko dwie godziny postanowił wnieść do sądu sprawę o oszustwo. Sędzia pytając malarza popatrzył z zaciekawieniem:
- Niech pan powie, jak długo pracował pan nad tym obrazem?
- Całe życie i dwie godziny - odpowiedział Turner.