Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T15:36:06+01:00
D=R
D(f)=R
0=½x+1
½x=-1
x=-2=>miejsce zerowe
funkcja rosnąca ponieważ a=½>0
2009-11-23T15:36:48+01:00
ZWf=(- nieskonczonosci ; + nieskonczonosci)
D= j.w.
f(x)=0<=> x = -2
monotonicznosc dla x należącego od -nieskon. do + nieskoncz.
2009-11-23T15:38:24+01:00
Dziedzina - wszystkie liczby rzeczywiste
Zbiór wartości - wszystkie liczby rzeczywiste
Miejsce zerowe: -2, bo:
w miejsce f(x), czyli y, podstawiamy zero i rozwiązujemy równanie.
Funkcja jest rosnąca, bo można ją zapisać w postaci y=ax+b, gdzie a jest liczbą dodatnią.