W trójkącie ABC jeden z kątów ma 50 stopni a drugi jest o 30 stopni większy znajdź trzeci kąt. Określ jaki to trójkąt.:)


Oblicz obwód rownoległoboku w którym jeden z boków ma 6cm a drugi jest równy bokowi kwadratu o obwodzie 16cm.:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:40:41+01:00
180-(50+50+30)=180-130=50

trojkat ostrokatny



obw=2a+2b
a=6
b=pierwiastek z 16= 4

obw= 2*6 + 2*4=12+8=20
2009-11-23T15:43:06+01:00
1. Trzeci kąt ma 50 stopni, to trójkąt równoramienny.
2. Obwód wynosi 20 cm.