Odpowiedzi

2009-11-23T15:40:07+01:00
1. Nie zapominać o warznych wydarzeniach i owarznych osobach.
2. Przekazywać taką wiedzę innym.
3. Udzielać się więcej w różnych sprawach związanych z czegoś budową lub odbudową.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:40:39+01:00
Służyć Polsce możemy poprzez ;
- wszelkiej pomocy obywatelom
- dążeniu do doskonalenia gospodarki
- nie niszczeniu mienia miejskiego
- nie okradać państwa z pieniędzy