Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:40:19+01:00
85% z 28 = 4.2 pln
28 - 4.2 = 23.8
10% z 23.8 = 2.38



21.42
2009-11-23T15:41:05+01:00
28 - 100%
x - 15%

28*15/100 = 4,2

28-4,2 = 23,8 cena po piewrszej obnizce

23,8 - 100%
y - 10%

23,8*10/100 = 2,38

23,8- 2,38 = 21,42 zl cena po dwoch obnizkach

:)
3 2 3
2009-11-23T15:50:51+01:00
100%-15%=85%

28 - 100%
x - 85%
x= (28*85) : 100% = 2380 : 100 = 23,80

100%-10%=90%

23,80 - 100%
x - 90%
x= (23,80*90) :100% = 2142 : 100 = 21,42

Odp: Aktualna cena towaru to 21,42 zł.