Odpowiedzi

2009-11-23T15:46:14+01:00
2.
Bryza morska
Bryza lądowa
Wiatry górskie
Wiatry dolinne
Wiatry fenowe

1
polega na przemieszczaniu sie powietrza
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:50:52+01:00
1) Pozomy ruch względem ziemi.


3) 1-Pasaty
2-Antypasaty
3-Monsun
4-Bryza
5-Fen
6-Wiatr dolinny
7-Wiatr górski
8-Harmattan
9-Samum
3 3 3
2009-11-23T16:07:11+01:00
Wiatr jest to ruch powietrza układający się w kierunku poziomym.

Przykłady lokalnych wiatrów :
bryza lądowa
halny
austrul
doctor
lewanter
chinook – wiatr w Górach Skalistych.
3 5 3