Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:57:26+01:00
Niestety odpowiem Ci tylko na 2 ostatnie pytania.

2. Dlatego, że zaufała Bogu. Nie bała się przyjąć Bożego planu względem niej. Wiedziała, że Bóg jej nie "wyroluje".
3. My jako chrześcijanie zostaliśmy powołani do miłości i świętości.
17 4 17
2009-11-23T16:27:46+01:00
3)Jesteśmy wezwani do życia w głębokiej otwartości którą jako chrześcijanie i członkowie Wszyscy więżący żyją.
11 2 11