Hej ;D
Mam zadanie:

'W każdej z wymienionych par wód powierzchniowych i podziemnych podkreśl tę, której jest więcej na Ziemi.'

Wody podziemne bagna
Jeziora rzeki
Oceany stała pokrywa śnieżna
Lodowce i lądolody wieloletnia zmarzlina

Dam 50pkt ;)))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:43:38+01:00
1 Wody podziemne
2 Rzeki
3 Oceany
4Lodowce
1 5 1
2009-11-23T15:45:32+01:00
Oceany
jeziora rzeki
wody podziemne
lodowce