Odpowiedzi

2009-11-23T15:46:00+01:00
A
3.28
1.40
5.86
8.90

b
0.274
6.1049
9.976
12.001
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:45:45+01:00
A)do 0,01
3,2834≈3,28
1,3962≈1,40
5,8555≈5,86
8,8961≈8,90

b)do 0,001
0,2745≈0,275
6,1048≈6,105
9,97551≈9,976
12,00078≈12,001
2009-11-23T15:57:14+01:00
A)do 0,01
3,2834≈ 3,28
1,3962≈1,40
5,8555≈5,86
8,8961≈8,90

b)do 0,001
0,2745≈0,275
6,1048≈6,105
9,97551≈9,976
12,00078≈12