Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T15:58:56+01:00
1.
p = a*h
56 = 8 *h
h= 56:8
h= 7 [cm²]
podstawa - 8 cm
wyskokosc- 7 cm
rysowac nie bede ale teraz to chyba nie jest problem juz ;d

2.
p=e*f /2
30= 6 *f/2
30 = 3 *f
f= 30:3
f=10
dluzsza przekatna- 10 cm
krotsza - 6 cm
tez nie bede rysowac bo sobie na pewno poradzisz... przypominam tylko prze przekatne przecinaja sie w polowie i podkatem prostym ;d

licze na naj..
2009-11-23T16:09:08+01:00
1)malujesz równoległobok o podstawie 8cm i wysokości (h) 7cm

2) tam najpierw namaluj przekątną a potem romb tam by wyszedł romb o polu 30cm2 np. podstawa 6cm wysokość (h) 5cm