Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T15:54:41+01:00
A.) rolnictwo - nawadnianie roslin, pojenie zwierzat
b.) transport - transport wodny, statki oferuja duzo wieksze wyspecjalizowanie do przewozenia towarow chociaz trwa on dluzej, na swiecie wystepuja miejsca gdzie transport wodny jest jedyna mozliwoscia przemieszczania sie
c.) przemysl - woda jest uzywana do produkcji roznych przemyslowych produktow, czy oczyszczania zakladw przemyslowych
d.) turystyka - woda pelni role waloru turystycznego, przyciaga turystow

poza tym woda jest jednym z czynnikow lokalizacji przemyslu
3 4 3
2009-11-23T16:38:29+01:00
Rolnictwo-do podlewania i życia roślin hodowanych.
Przemysł-Do różnych maszyn i płynów powstających.
5 2 5