Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T16:04:04+01:00
Moja szkoła za sto lat będzie mega wyposażona. Będzie wyglądała jak willa. Ławki będą szklane, jedno osobowe natomiast krzesła najwyższej jakości. Tablica będzie na magnez a zamiast kredy będzie się pisało flamastrem i ścierało gąbką. Nauka będzie przekazywana poprzez laptopy które będą wyposażone w plazomowe oddzielne kamery, każdy z uczniów będzie takie miał oraz nauczyciel. Uczniowie nie będą musieli sie nic uczyć ponieważ wszystko będą mieli w komputerach. Będą się wygłupiać na lekcji ;p
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:05:32+01:00
- zamiast podręczników każdy będzie posiadał laptop
- zamiast zeszytów będziemy nagrywać wszystko na dyktafon
- na stołówkach będą menu i będzie można zamawiać na co tylko ma się ochote
- zamiast krzeseł będą fotele
- będziemy chodzić tylko na lekcje, które lubimy
- zamiast pisać kredą będziemy pisac flamastrem
- tablica będzie ścierała się za pomocą przycisku
12 4 12