Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T22:49:03+01:00
1) strzelecka broń
2) konwencjonalna broń
3) atomowa bomba :D
4) żrące substancje
5)elektromagnetyczna broń
6)neutronowa bomba
7)indywidualna broń
8)broń elektryczna
7 4 7
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T03:48:39+01:00
S-Siarka,Skażenie promieniotwórcze
K-Karabin
A-Arsen
Ż-Żrące kwasy
E-Energia atomowa
N-Neutron
I-Izotopy
E-Energia jądrowa
5 2 5