Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:09:28+01:00
Statki, pływające w okolicach raf(choć to zakazane)
Zanieczyszczenie środowiska wodnego.
Klimat.
Kwaśne deszcze.
Wyciek sub. szkodliwych dla środowska np. smoła z statków parowych.
4 4 4
2009-11-23T16:13:21+01:00
Zanieczyszczenia środowiska wodnego kwaśne deszcze siatki pływające klimat wyciek substancji szkodliwych globalne ocieplenie
1 1 1
2009-11-23T16:15:56+01:00
Działania człowieka organizmy wodne które maja w sobie substancje szkodzące wzrostowi rafy