Odpowiedzi

2009-11-23T16:11:28+01:00
Co skłoniło pan do pisani?
Skąd pan bierze inspiracje?
Jaki był początek pan twórczości?
W jaki wieku napisał pan pierwszy wiersz i co pana do tego skłonił?
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T16:14:30+01:00
Sprawia panu przyjemność pana praca?

Skąd ten pomysł aby zostać poetą?

Poetyka to pana najlepsze hobby?

Długo pan pracuje nad nowymi utworami?

Skąd czerpie pan inspiracje?

Tylko tyle udało mi się wytrzasnąć z głowy ;p
Mam nadzieje że pomogłam ;-)
11 3 11
2009-11-23T16:15:13+01:00
Jak zaczęła się pańska twórczość?
Co motywowało pana do pisania poezji?
Jak pański talent odbierali znajomi?
Jak pan ocenia swoje wiersze?
Jak długo można już podziwiać pana autorstwa?
6 4 6