Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:18:24+01:00
Rzeczowniki ktore oznaczaja:
a)zbiory osob(np.szlachta)
b)zbiory rzeczy(igliwie)
c) pojecia(milosc, dobroczynnosc)

odmieniaja sie tylko w liczbie pojedynczej ;}
33 4 33
2009-11-23T16:20:14+01:00

rzeczowniki abstrakcyjne: nazwy uczuć,np. złość
rzeczowniki własne:nazwy geograficzne, np. Polska
rzeczowniki zbiorowe: nazwy jakiś grup,np. chłopstwo
11 4 11