Odpowiedzi

2009-11-23T16:21:59+01:00
Miejscowość, Data

Kochani rodzice!

Na wstępie mojego listu chciałam powiedzieć, że bardzo żałuję, że nie ma mnie przy was. Rozumiem, że będziecie przeżywać ogromną tradegię z powodu mojej śmierci, ale nie umrę na darmo.
Gdy to przeczytacie pewnie już nie będę żyć, postanowilam, że opowiem o mojej miłości. Ma na imię Romeo, poznałam go na balu, już w pierwszych dniach razem wyznaliśmy sobie miłość, zbliżyliśmy się do siebie. Jednak gdy zobaczyłam go, kiedy miał wbity sztylet, uznałam, że nie mam po co żyć.
Kończę list słowami : Bardzo Was Kocham, aczkolwiek tak żyć nie mogę, więc was żegnam.

Julia


Pisalem na szybko, chcesz to popraw sobie ;p
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:23:27+01:00
Kochani rodzice!
Wiem, że nic nie wynagrodzi wam mojego odejścia, jednak nie mogłam postąpić inaczej.
Romeo jest dla mnie człowiekiem, dla którego zrobiłabym wszystko. Nie chciałam was ranić, jednak wasza niechęć do jego rodu nie pozostawiła mi wyboru, wiedziałam bowiem, że w takim przypadku nie będziemy nigdy być razem. A tego niestety bym nie zniosła.
Nie mogę żyć bez niego, dlatego wolę juz umrzeć. mam nadzieję, że mi kiedyś wybaczycie.
Wasza Julia.
14 4 14