Odpowiedzi

2009-11-23T16:20:25+01:00
Na świecie jest dużo wojen, ponieważ ludzie nie umią rozwiązywać problemów [ chociazby za pomoca rozmów, dyskusji, kompromisu ] i wolą ze soba walczyc i przy tym stracic wielu ludzi, majatek ... nie mysla nad skutkami , a przeciez to moze trwac latami , i nie doprowadzic do niczego , co mogloby przyniesc zysk. Wojny sa zle, wg mnie nie doprowadzaja do niczego, wrecz sa same straty, a ludzkosc tylko cierpi z powodu tych wojen, ktore nawet czasami moga byc wywolywane z blahych powodow, ktore daloby sie rozwiazac innym sposobem .
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:21:19+01:00
Na świecie wybucha dużo wojen. Przyczynami są konflikty polityczne, narodowościowe oraz konflikty religijne.Niestety często wybuchają tez z powodów nieporozumienia o granice państw. Coraz częściej się słyszy o licznych wojnach w krajach gdzie biednych gdzie panuje głów i dzielnice nędzy. Dochodzą się również o budżet i finanse. Niestety skutkiem jest to że na świecie ginie dużo ludzi a kraje konkurują ze sobą co przyczynia się to kilkakrotnych wojen
Niestety nie napisałeś ile ma być zdań więc napisałam tak:).Pozdrawiam!
5 5 5