Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:21:41+01:00
1.
3(x²-2x+3)-2(x²-5x-1)= 3x²-6x+9-2x²+10x+2 = x²+4x+11
2²+4*2+11 = 4+8+11 = 23

2.
(42+56+48+52+70+44+63+55+65+49+68)/11 = 612/11 = 55,(63) ≈ 56

Aby wyznaczyć medianę, należy uporządkować liczby w kolejności od najmniejszej do największej i wskazać środkową
42,44,48,49,52,55,56,63,65,68,70
Mediana 55
2009-11-23T16:22:13+01:00
2. średnia waga to 55,64 kg
me=44

1.=3x^2-6x+9-2x^2+10x+2=x^2+4x+11
x^2+4x+11=2^2-6*2+11=4-12+11=3