Odpowiedzi

2009-11-23T16:20:51+01:00
-do odważnych swiat nalezy - trzeba podejmowac wyzwania
-dobra odwaga ale zeby była mądra - trzeba oszacowac szanse, bo odwaga nic nie da, jesli ich nie ma
-odwaga duzo pomaga - podejmujac wyzwania czujemy sie silniejsi, wiemy ze mozemy zrobic wiecej
-odwaga sił wymaga - jesli jestesmy slabi psychicznie, to nic dobrego nam z odwagi nie przyjdzie
-odważny nie kłamie - odwaga to nie klamanie innych, lecz w/w podejmowanie zyciowych wyzwan
10 3 10
2009-11-23T16:22:40+01:00
1.Ci co są odważni mogą zdobyć świat.
2.Trzeba być odważnym ale z umiarem (Żeby nic złego z tego nie wyszło).
3.Ci co są odważni idą przez życie z podniesioną głową.
4.Jak ktoś jest odważny to może dużo zdziałać.
5.Jak ktoś jest silny to też odważny.
6.Jak jest ktoś odważny to nie skłamie prosto w oczy.

Mam nadzieje że dobrze. 6 według mnie jest dobre;)
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:35:12+01:00
Do odważnych świat należy - bo odważni mają więcej pewności siebie, która pomaga im łatwo kroczyć przez życie wielkimi krokami.
Dobra odwaga ale żeby była mądra - czyli, że odwaga może być dla człowieka dobra, ale trzeba jej używać z mądrością, bo można sobie narobić kłopotów lub zrobić sobie lub komuś krzywdę.
Odwaga dużo pomaga - czyli, że daje pewność siebie, daje poczucie bezpieczeństwa, pomaga realizować cele.
Odwaga sił wymaga- jak się chce coś udowodnić sobie i komuś to trzeba mieć też na to dużo siły. Potrzeba też sił aby sprostać codziennym trudnością i obawą, które w życiu napotykamy.
Odważny nie kłamie- bo oprócz tego, że jesteśmy odważni powinniśmy być do tego uczciwi. Każdy nasz czyn związany z odwagą powinien być prawdziwy, prawy.
11 4 11