Odpowiedzi

2009-11-23T16:29:15+01:00
100 - einhundert albo po prostu hundert
67 - siebenundsechzig
62 - zweiundsechzig
83 - dreiundachtzig
55 - fünfundfünfzig
47 - siebenundvierzig
64 - vierundsechzig
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:31:08+01:00
Chodzi o te liczby tak?
100 hundert
67 siebundsechzig
62 zweiundsechzig
83 dreiundachtzig
55 fünfundfünfzig
47 siebundvierzig
64 vierundsechzig
2009-11-23T16:36:22+01:00
1. ein hundert
2. siebundsechszig
3. zweiundsechszig
4. dreiundachtzig
5. fünfundfünfzig
6. siebundvierzig
7. vierundsechszig