Zad1. do podanych wyrazów dopisz (un, une, des)

-baladeur
-tele
-concole
-velo
-video
-dessins
-animes

zad2. do podanych"dyscyplin" dopisz

dyscypliny:
1. les dessins animes?
2.les sardines
3.le basket
4. les sciences
5. la boxe
6. les chats

trzeba dopisac:
J'adore , J' anime bien, J'anime beacaoup, Je n' anime pas beacoup, Je n' anime pas, Je deteste,

2

Odpowiedzi

2009-11-23T16:42:44+01:00
1) un baladeur
une tele
une concole
un velo
une video
un dessins
des animes

1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T18:55:24+01:00
1. un baladeur
une tele
une console (concole - nie znalazłam)
un velo
une video
des dessins
des animes

2. J'adore - uwielbiam; J' anime bien (prawdopodobnie jest tu literówka i ma być aime, czyli lubię) J'aime beacaoup - lubię bardzo; Je n' anime pas beacoup - bardzo nie lubię; Je n' aime pas - nie lubię; Je deteste - nienawidzę

1. les dessins animes? - rysunki animowane
2.les sardines - sardynki
3.le basket - koszykówka (adidasy)
4. les sciences - nauki/a
5. la boxe - boks
6. les chats - koty
1. Est - ce que tu amines les dessins animes? - Czy ty lubisz rasunki animowane?
2. Je deteste les sardines. - nienawidzę sardynek.
3. J'adore le basket. - uwielbiam koszykówkę.
4.Je n' aime pas beacoup les sciences. - bardzo nie lubię nauki.
5. Je n'aime pas la boxe. - nie lubie boksu.
6. J'aime beacaoup les chats. - bardzo lubię koty.

1 5 1