Odpowiedzi

2009-11-23T16:39:30+01:00
1. Ktoś jest strachem PODSZYTY.
2. Z PODNIESIONYM czołem.
3. DAROWANEMU koniowi nie zagląda się w zęby.
4. Bac się czegoś jak diabeł ŚWIĘCONEJ wody.

Bezokolicznik: Imiesł.Przym. Czynny: Imiesł. Przym. Bierny:
- podszyc - ---------- - podszyty
- święcic - święcący - -----------
- podnosic - podnoszący - podnoszony
- darowac - darujący - --------------

- piec - pieczący - pieczony

Imiesł. Przysł. Wspołczesny: Imiesł. Przysł. Uprzedni:
- -------------- - podszywszy
- święcąc - święciwszy
- podnosząc - podnosiwszy
- darując - darowawszy
- piecząc - pieczywszy
40 4 40
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:51:36+01:00
Heh... Ja też to mam zrobić xD
Na pewno mam dobrze, bo robilam to z moją ciocią polonistką.. xD

Bezokolicznik1.Czynny2.Bierny3.Wspólczesny 4.Uprzedni
Piec 1. ----- 2.pieczony 3.piekąc 4.pieczywszy
podnieść 1. podnoszący , 2.podniesiony , 3.podnosząc 4. -----
darowac 1.-------- , 2.darowane 3.darując 4.------
święcić 1.-------- 2.święcony 3.święcąc 4.----

Mam nadzieję, ze rozumiesz coś z tego i że pomogłam :)
84 4 84