Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:35:32+01:00
Męczysz się na sprawdzianach, egzaminach i przy zadaniach domowych? Dzięki nowemu produktowi firmy "Piórel" twoje męki to już przeszłość! Wypróbuj czarodziejskie pióro, które za Ciebie rozwiąże nawet najtrudniejsze zadanie. Złe oceny? Nie z tym piórem! Musisz go mieć!
"Pióro Piórela- szóstki zbiera!"
2009-11-23T17:03:21+01:00
Oferta
szanowni państwo

Nasz najnowszy produkt koncentrat pomidorowy,został sprzedany już w wielu krajach, nasze ceny są konkurencyjne,a jakoś najlepsza- smak cudny.
Dla ułatwienia Państwu promocji naszego wyrobu przyznajemy Państwu 7% specjalnego rabatu na nasze produkty. Jeśli Państwa zamówienia przekroczą
specjalnego rabatu,otrzymają Państwo dodatkowy rabat w wysokości 3%.
Jeżeli potrzebujecie dalszych informacji,nie wahajcie się.

2009-11-23T17:29:18+01:00
UWAGA!!!!


Już dziś wielka okazja! Chleb wieloziarnisty, wykonany z najlepszej polskiej mąki. Cena nie do przebicia.

2,20 zł/ szt