Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:35:42+01:00
Hej(imie)....
Co u Ciebie? U mnie ok.Narazie jestem zdorwa bo jak sam wiesz panuje u nas Swińska grypa i wsyzscy trabia o tym ,ze w 2012 bedzie koniec świata,ale nie martw sie tak było tez w 2000 r i wogole bardzo czesto wiec to tez jest kolejna bzdurna przypowiesc ,ze skonczyl sie kalendarz majow i takie tam rozne ale to z tym koncem swiata to nie prawda.mozemy sie przynic do tego alby opuznic ten koniec swiata bo on w koncu przyjedzie.Mozemy segregowac odpady,pomagac zwierzetom,robic rozne manifestacje i innne rzeczy.takze nie martw sie.Spotkamy sie jutro mamy duzo rzeczy do oplotkowania;0
Całuje(imie) ....
1 5 1
2009-11-23T16:38:11+01:00
Drogi Przyjacielu!!!
NA wstępie mego listu pozdrawiam cie gorąco. Odpisując na twoje pytanie moge ci powiedzieć, że pomimo tego co mówia ludzie o końcu świata nie trzeba się tym przejmować. Szczerze mówiąc to zależy od nas.
Trzeba życ oszczędnie, aby niczego nie zabrakło. Nie zaśmiecać lasów itp. aby nie zabrakło nam powietrza. Tzreba zadbac o świat nas otaczający.
Jeszcze raz ci mówię nie przejmój się tym co mówią inni, tylko zadbaj o wszystko dokoła ciebie. Jeszcze raz pozdrawiam.
Koleżanka
........................