Odpowiedzi

2009-11-23T16:37:53+01:00
1)
10*31=310
40*10=400
100*72=7200
700:10=10
400:10=40
2100:100=21

2)
11cm=1,1dm
11cm=11cm
11cm=110mm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:40:24+01:00
10*31 = 310
40*10 = 400
100*72 = 7200
700:10 = 70
400:10 = 40
2100:100 = 21

2)

11cm = 1,1dm
1,1dm = 11cm = 110mm
2009-11-23T16:41:00+01:00
X- niewiadoma

x*31=310 /: 31
x= 10

40*x=400 /:40
x= 10

x*72=7200 /:72
x=100

700:x=70 /*x
700 = 70x czyli 70x=700 /:70
x=10



długość 11 cm = 1,1 dm = 0,11 m = 110 mm

x:10=40 /*10
x=400

2100:x =21 /*x
2100= 21x czyli 21x=2100 /: 21
x=100