Odpowiedzi

2009-11-23T16:34:58+01:00
Moim lękiem jest śmierć. Każdy człowiek wie że przyjdzie ale każdy jej niechce są jeszcze inne lęki na przykład utrata rodziny, bliskich , majątku, strach , rozwiń to jakoś
Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:39:57+01:00
Ludzie odczuwają lęk przed rozmaitymi rzeczami oraz zjawiskami. Niektórzy boją się burzy, inni czują strach przed boskim gniewem, chrześcijanie w epoce średniowiecza płacili za odpusty, które miały wybawić ich od grzechu i pozwolić na życie w wieczności. W krajach 3-go świat ludzie boją się chrób zakaźnych takich jak cholera czy malaria .Myślę, że każdy z ludzi boi się nowych rzeczy , tych nie poznanych i nie zbadanych. Jednak każdy z nas ma jakieś obawy, których nie jest w stanie pokonać. Czasem udaje nam to się z małymi lękami. Osobiście boję się pająków. Są dla mnie okropne. Nie potrafię powiedzieć co się ze mną dzieje gdy go zoabczę. Jedyne co wiem to to, że muszę odsunąć się od niego.
2009-11-23T17:57:11+01:00
Nie wiem, czego ty się boisz, ale jeśli chodzi o lęki ludzi mogą to być np.:
* koniec świata (2012)
* strach przed bankructwem
*przed samotnością
* przed przyszlością
* przed odrzuceniem i niezrozumieniem <gramy różne role>
* śmierć
*choroba <teraz np.: świańska grypa>