Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:39:13+01:00
840 zl= narty+ kombinezon
narty- 3 x
kombinezon - x


840 zl= x + 3x
840= 4x
840 zl : 4= 210 zl


kombinezon= 210 zl
narty= 630 zl
2009-11-23T16:39:57+01:00
X - narty
y - kombinezon

x + y = 840
3y = x

3y + y = 840
4y = 840 : 4
y = 210 zł

x = 3y
x = 3 * 210
x = 630 zł

Odp: Narty kosztują 630 zł, a kombinezon 210 zł
2009-11-23T16:42:39+01:00
X- cena kombinezonu
3x- cena nart

x+3x=840

x+3x=840
4x=840 /:4
x = 210


spr.
210+630=840