Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T16:37:58+01:00
Warto czytać książki, ponieważ dzięki nim możemy nabyć nową wiedzę. Książki pobudzają naszą wyobraźnię. Często nie chce nam sie ich czytać, jednak książka to bardzo wartościowa rzecz. Czytając możemy także wyrobić sobie poprawne czytanie oraz pielęgnować nasze oczy. Książka-najlepszy przyjaciel człowieka.
2009-11-23T16:44:17+01:00
"Czy warto czytać książki?"
Moim zdaniem, książki są najlepszym źródłem informacji oraz rozszerzają wyobraźnię. Czytając książki uczymy się również nowych słów, poznajemy zasady ortografii, czy interpunkcji.
Czytanie książki nigdy nie zastąpi film, w którym i tak nie znajduje
się pełny jej opis.
2009-11-23T16:46:58+01:00
Moim zdaniem powinno sie czytac ksiazki poniewaz,
to bardzo dobrze dziala na nasz umysl i rozwoj.
Dziaki czytaniu ksiazek dowiadujemy sie wiele ciekawych rzeczy np co sie dzialo w tej ksiazkce,mozemy dzieki nim nauczyc sie odpowiedzialnosci.Gdy czytamy ksiazki uczymy sie lepiej czytac.w ksiazkach ukazane sa ilustracje ktore mozemy ogladac.
Lepij jest czytac ksiazki niz ogladc filmy poniewaz w ksiazkach jest wszystko dokladnie opisane.Dzieki ksiazkom uczymy sie wiele nowych slow,pojec.Uczymy sie ortografii i interpunkcji wzrokowo.
Wiec zachecam innych do czytania ksiazek poniewaz to bardzo wazna rzecz..:)