Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:48:17+01:00
194 - (2×25) = 144
144 : 4 = 36
36 + 25 = 61 - drugi bok

P= 61 × 36 = 2196 cm²
2009-11-23T16:48:29+01:00
L= 19,4 cm= 194 cm

194- (25×2)= 194- 50= 144
144÷4= 36

a= 36
b= 36+25= 61

P= 36×61= 2196 cm²
2009-11-23T17:00:35+01:00
Ob=19,4dm
ob=194cm
194=2a+2b
194=2a+2(b+25)
194=2a+2b+50
-2a-2b=-194+50
-2a-2b=-144/: - 2
ab=72/:2
a=36
b=36+25=61
P=ab
P=36*61
P=2194cm