Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:46:54+01:00
A dlatego ze rok normalny nie ma tylko 365 dni ale ma jeszcze 6 godz. te godziny się zbiera przez 4 lata i wychodą 24 godziny dlatego w lutym jest jeden dzień więcej i luty wtedy ma 29 dni zamiast 28,
11 4 11
2009-11-23T16:47:44+01:00
Poniewaz ruch obieowy ziemi wokół słonca trwa 365 dni i 6 h
z tego powodu co 4 lata zyskujemy 1 dzien 4 * 6 = 24
4 4 4
2009-11-23T16:47:54+01:00
Bo rok trwa dokładnie 365 dni i 6 godzin. Gdybyśmy nie dodawali jednego dnia co cztery lata, to za jakiś czas grudzień wypadałby na wiosnę :P Dlatego zaokrąglamy :)
4 4 4