Odpowiedzi

2009-11-23T16:48:03+01:00
Ja jestem za.Poniewaz uwazam ,ze kary dla przestepcow sa zdecydowanie za niskie a po wyjsciu na wolnosc i tak robia to samo takze tylko takiego zabic.

;)
2009-11-23T16:48:34+01:00
Przeciw glos

kara smierci powina byc calkowicie zabroniona poniewarz kazdy czlowiek w wiezieniu moze sie nawrucic bylo juz wiele takich przypadkuw ze czlowiek zabil kogos a wienzieniu nawrucil sie a po wyjsciu zostal ksiedzem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:49:14+01:00
Jestem PRZECIW karze śmierci. Każdy ma prawo by żyć, nawet przestępca. Przestępcę należy zamknąć w więzieniu, a nie zabijać. Jeśli jego sprawa jest naprawdę poważna, skazać na dożywocie. Zabijanie ludzi nic nie daje, tylko wywołuje agresję u innych ludzi.
xDD