Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:53:12+01:00
Duch Święty nie objawił się nam w jakimś pierwowzorze ludzkiego oblicza podobnego do ojca, czy do matki, czy do syna. On objawił się przez swoje działanie w historii świata.

Pierwsze objawienie Ducha Św. ma miejsce podczas chrztu Jezusa. Wówczas Duch Św. objawił się pod postacią białej gołębicy i zwyczajowo tak się go przedstawia na wszelkich obrazach.

  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T16:56:43+01:00
Zesłanie Ducha Świętego jawi się w ten sposób jako chrzest Duchem Św