Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:51:41+01:00
Ministerstwo Zdrowia- Ewa Kopacz
Ministerstwo Obrony Narodowej- Bogdan Klich
Ministerstwo Pracy i Polityki Spolecznej- Jolanta Fedak
Ministerstwo Skarbu Panstwa-Aleksander Grad
Ministerstwo Finansow- Jacek Rostkowski
3 3 3
2009-11-23T16:54:31+01:00
Ministerstwo Zdrowia - Ewa Kopacz
Ministerstwo Sprawiedliwości - Andrzej Czuma
Ministrestwo Edukacji - Katarzyna Hall
Ministerstwo Obrony Narodowej - Radosław Sikorski
Ministerstwo Obrony Narodowej - Bogdan Klich
3 4 3
2009-11-23T17:22:28+01:00
Ministerstwo Finansów- Mirosław Gronicki
Ministerstwo Zdrowia- Marek Balicki
Ministerstwo Kultury- Waldemar Dąbrowski
Ministerstwo Środowiska- Tomasz Podgajniak
Ministerstwo Skarbu Państwa- Jacek Socha
3 4 3