Odpowiedzi

2009-11-23T16:57:32+01:00
Jezus Chrystus nadaje sens mojemu życiu dlatego, że jest ze mną i nigdy mnie nie opuszcza
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:27:04+01:00
To ja ci napiszę od myślników, możesz potem to rozwinąć.
- pomaga mi w trudnych sytuacjach
- mogę się do niego modlić tzn. nie tylko klepać regulki ale tez rozmawiać, powiedzieć m o wszystkim
- kiedy czuję się opuszczony wiem, że tam wysoko jest ktoś kto mnie kocha
- wiem, że Bóg mi wszystko wybaczy i staram się być coraz lepszym
- oddal swoje życie za mnie, więc staram się tak samo bezinteresownie pomagać ludziom.
2009-11-23T18:10:58+01:00
Chrystus nadaje sens mojemu życiu poprez wiarę. Wiara jest bardzo potrzebna ludziom,żeby trwać w niej. Chrystus stara się abyśmy omijali trudności. Często jest naszym obrońcom, wtedy gdy kusi nas szatan. Czasami go ranimy, ale on to rozumie i wie, że nie każdy człowiek jest nie na tyle rozumny, aby to co robimy przemyślał swoje postępowanie i działał według jego przykazań i przestrzeżeń