Odpowiedzi

2009-11-23T16:51:34+01:00
Trzeba sie modlić,nie przeklinać,chodzić do kościoła,pomagać bliznim i takie tam.
4 2 4
2009-11-23T17:02:08+01:00
Aby być glebą urodzajną dla słowa Bożego Musisz Chodzić do kościoła co niedzielę, czytać pismo święte,modlić się chodzić na roraty,różaniec mieć dużą wiarę i wiedzieć po co przyszliśmy do kościoła czyli się pomodlić,porozmawiać z Jezusem,Przyjąć komunię Świętą!
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T18:31:32+01:00
Ja napisalabym to tak:

Bycie glebą urodzajną dla slowa Bożego moim zdaniem oznacza pozwalanie slowu bożemu przenikania do serca, i pozwlaniu mu wzrastać w Tobie, wplywać na Twoje uczynki. Tak jak rośnie roślina, tak slowo boże będące w ludzkim sercu może czynić go pięknym, lepszym i wyższym. Aby tak się dzialo, czlowiek musi czuc w sobie wiarę i chęć poznawania Boga. Aby być glebą urodzajną dla slowa bożego nie wystarczy spelniać "obowiązki" typu chodzenie do kościola(które też umacniają), ale trzeba także Boga kochać, i bezgranicznie mu wierzyć.

Wybacz brak jednego z polskich znaków.
7 4 7