Odpowiedzi

2009-11-23T16:57:59+01:00
H1=13√3
h2=20√3
h3=21√3
(z tym że jest to wzór na wysokość w tr równobocznym nie wiem czy tu też to sie sprawdza)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:58:12+01:00
Boki 13, 20, 21
P=126 cm²

P=½*a*h
126=½*13*h
126=7,5*h
h=16,8

P=½*a*h
126=½*20*h
126=10*h
h=25,2

P=½*a*h
126=½*21*h
126=10,5*h
h=12

ma 12 cm
2009-11-23T16:58:46+01:00
P = 1/2*a*h
126 = 1/2*21*h
126 = 10,5*h
h = 12 cm