Odpowiedzi

2009-11-23T16:53:22+01:00
1. Namawaić przyjaciół do częstego uczęszczania do kościoła, opowiadać o Jezusie.

2
a) Pomagać innym
b) modlić się
c) opiekować się
d) mniej grzeszyć
e) być dobrym dla wszystkich
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T16:54:00+01:00
1. Aby dzielić się wiarą, mogę po prostu rozgłaszać ją swojej rodzinie, przyjaciołom.
2. - modlić się regularnie
- chodzić do kościoła
- miłować bliźnich
- pouczać innych gdy czynią zło
- zważać na zło innych
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:54:45+01:00
(fan chopina czy spox człek?)
Aby dzielić się wiarą należy chodzić do kościoła w niedziele i święta, odmawiać modlitwy, nie grzeszyć w miare możliwości.

aby upodobnić się do Jezusa należy
- modlić się
- chodzić na msze
- szanować go i nie wyśmiewać
- prubować nie grzeszyć
- być człowiekiem dobrej myśli
6 3 6