Odpowiedzi

2009-11-23T16:52:23+01:00
X- czas potrzebny do wydrukowania stron y- ilosc wydrukowanych stron



6 ------->150
1------>25
60----->1500


Odp: W 1 minutę drukarka wydrukuje 25 stron, a w godzinę 1500.
2 1 2
2009-11-23T16:53:39+01:00
W ciągu minuty=
150:6=25
w ciągu godziny=
150(razy)10=1500
10 ponieważ ,jeżeli 6 minut to razy 10 to jedna godzina :D
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T16:56:41+01:00
150plansz-6min
x plansz- 1min

x=(150x1):6
x=25
wydrukuje 25 plansz w ciągu minuty

25plansz-1min
xplansz- 60min (1 godz=60 min)
x=(25x60):1
x=1500
w ciągu godziny wydrukuje 1500plansz
5 5 5