Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:14:18+01:00
Żyjemy w epoce wielkiego postepu którego jednym ze skutków jest fakt, że wielu ludzi postawe mieć a nie być
dar miłośći jaki przynopsi duch sw. pozwala zrozumieć ze tak jak nie można żyć bez boga i jego miłości tak samo nie można żyć bez miłości do drugiego czlowieka.
jezlei zwycieża postawa mieć człowiek przegrywa swoje człowieczeństwo zagłusza sumienie i poniża godność. swiatło i moc ducha sw. sa potrzebne aby dokonywać dobrych wyborów i żyć w prawdzie którą gło9si kosciół. prawda i miłość są podstawą istnienia i wzrastania każdego człowieka ,
1 5 1
2009-11-23T19:06:38+01:00
"O wartości człowieka nie świadczy nie to, co posiada, lecz to, kim jest".
W tym zdaniu chodzi o to że nie jest ważne to co posiada jakiś czlowiek tylko to kim jest. Np.
- mozna być bogatym a swoim majątkiem się z nikim nie dzielić, być samolubnym i myśleć tylko o sobie. A można być człowiekiem biednym a dzielić sie tym co mam z innymi (podzielić się ostatnią kromką chleba). Dać potrzebującym no nie wiem moze jakieś ubrania pieniądze, jedzenie. Wpłacic pare zł na konto jakiejś fundacji. Nie jest warzne to czy jestesmy bogaci czy nie ale to jakimi ludzmi jesteśmy dobrymi czy zlymi
1 5 1