Odpowiedzi

2009-11-23T17:01:53+01:00
Zgadzam się z tym twierdzeniem ponieważ każdy człowiek jest inny i śa w nim dobre i złe cechy.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:02:15+01:00
Sądze, żę każdy człowiek jest niezwyczajny ponieważ każdy jest inny. Nie ma dwóch osób o takich samych cechach charakteru, wyglądzie i usposobieniu.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-23T17:03:50+01:00
Zgadzam się z twierdzeniem, że każdy człowiek jest nadzwyczajny, ponieważ każdy z nas posiada odmienne talenty. Każdy ma swój styl i jest oryginalny. To że mamy wady nie znaczy że jesteśmy zwyczajni, bądź to że ktoś z nas ubrał się tak samo jak my. Każdy z nas jest nadzwyczajny i wyjątkowy.