Odpowiedzi

2009-11-23T17:05:27+01:00
Jest to najpiękniejsze województwo pod względem krajobrazowym,
bardzo przyjazne turystom , są tam piękne jeziora przedewszystkim widoki.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:10:06+01:00
Moi znaniem województwo warmińsko-mazurskie różni się od innych województw tym że:
- jest czwarte pod względem wielkości
-obejmuje historyczne krainy :Warmii, Mazur, Prus Górnych,części Powiśla i Żuław Wiślanych itp.
-tym że,województwo warmińsko-mazurskie graniczy z:
1.obwodem kaliningradzkim Federacji Rosyjskiej (od północy) – na odcinku 212 km
2.województwem podlaskim (na wschodzie) – na odcinku 225 km
3.województwem mazowieckim (na południu) – na odcinku 218 km
4.województwem kujawsko-pomorskim (na południowym zachodzie) – na odcinku 133 km
5.województwem pomorskim (na zachodzie) – na odcinku 195 km
6.Zalewem Wiślanym (na północnym zachodzie)
-Największymi miastami województwa są Olsztyn i Elbląg

mam nadzieje że pomogłam..pozdrawiam ;]
6 4 6