Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:14:53+01:00
Np: Irlandii, Kanadzie, RPA, Australii i Nowej Zelandii.
w tych krajach jest to ścisle związane z postępem kolonizacjnym zajęcie danego terenu przez brytyjczyków wiązało się z narzuceniem swojej kultury,obrzendów ,zwyczajów narzuceniem pewnych norm społecznych narzuceniem języka który stał się językiem urzędowym i obowiązuje do dziś
2009-11-23T17:34:01+01:00
Dlatego, że te państwa były dawniej koloniami Angli,