Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:03:16+01:00
Godzina stanowi x procent doby

x = 1/24 * 100% = 4.16 %

doba stanowi y % tygodnia

y = 1/7 *100% = 14.28 %
1 1 1
2009-11-23T17:11:12+01:00
Doba ma 24 godziny, więc
(1/24)*100% ≈ 4,17%

Tydzień do 7 dób
(1/7)*100% ≈ 14,29%
1 1 1
2009-11-23T20:09:36+01:00
Doba ma 24 godziny, więc
1 godzina z 24 godzin razy 100% czyli-(1/24)*100% =4,1(6)%≈ 4,17%

Tydzień do 7 dób, więc
1 doba z 7 dób razy 100%, czyli-(1/7)*100% =14,2857...≈ 14,29%
1 1 1