Określ współrzędne geograficzne;
a)najbardziej na wschód wysunięte miejsce Afryki
b)ujście Wisły do Morza Bałtyckiego
c)najbardziej na zachód wysunięte miejsce Ameyki Płd
d)najbardziej na zachód wysunięte miejsce Australii

3

Odpowiedzi

2009-11-23T17:11:03+01:00
A)dł.51stopni E szer.10 stopni 30min N
b)dł 19stopni E szer. 54 stopni 20min N
c)dł 81stopni W szer.5 stopni S
d) dł114stopnie E szer. 26stopni S
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:12:36+01:00
A. Przylądek Hafun (10°27'N 51°23'E)
b. 54°N, 19°E
c. Przylądek Parinas (4°45'S 81°20'W)
d. Przylądek Steep (114°E, 26°S)
2009-11-23T17:13:16+01:00
A)najbardziej na wschód wysunięte miejsce Afryki
b)ujście Wisły do Morza Bałtyckiego
c)najbardziej na zachód wysunięte miejsce Ameyki Płd
d)najbardziej na zachód wysunięte miejsce Australii


a) 52 stopnie na Północ, 12 stopni na Północ
b) 19 stopni na Wschód, 54 stopnie na Północ
c) 82 stopnie na Zachód, 4 stopnie na Południe
d) 113 stopni na Zachód, 26 stopni na Południe