Odpowiedzi

2009-11-23T17:10:44+01:00
Pole podstawy= (podzielilam ja na 2 trojkaty i kwadrat
P1= 3×3÷2= 4,5
P2= 3×3÷2= 4,5
P3= 4×4=16
p= 4,5 + 4,5 + 16= 25 cm²


objętość= Pp×h


V= 25 cm²× 13 cm= 325 cm³
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:14:23+01:00
A=10cm
b=4cm
h=3cm

P=(a+b)*h/2
P=(4cm+10cm)*3cm/2
P=14cm*3cm/2
p=21cm²

V=Pp*h
V=21cm²*13cm
V=273cm³

Łatwe ;p
1 5 1
2009-11-23T17:14:45+01:00

Pp= 25 cm²



V= 25 cm² * 13 cm = 325 cm³

odp. objetosc tego graniastosłupa wynosi 325 cm³